viernes, 17 de octubre de 2008

BÚLGARO - Adriana Tomanova (2ºNI)

BÚLGARO

5.000 ГОДИНИ
Adriana Tomanova (2ºNI)

Пет хиляди години и все още съм влюбен в теб,
продължавам да те прегръщам, и да вдишвам твоя аромат.

Пет хиляди години и все ощте усещам вкуса на твоити целувки
вкус на целувки които се дават с вкус.

Пролетта ни закриляваше
със завивка от цветя,
и през есента със сухи листа,
меланхолия в цветовете, меланхолия.

Пет хиляди години, дори не успя и времето,
през годините, да погаси страстта.

И ще ни намерят,
и ще узнаят, че някой те е обичал,
ще бъдат свидетели
как по нижката на любовта
живях една вечност... с теб.

Пет хиляди години и все още пазя спомена,
щастливият пленник на един меден месец.

Пет хиляди години и все още притежаваш тялото ми
както един безчуден свят в който всичко е завършено.

Ще преживеем лятото
дори и през най топлите му дни,
и през зимата ще се скрием
под завивката на снега, под завивката.

и все още ме търся и ме губя
в предизвикателната мистерия на любовта и нейната мрежа.

1 comentario:

  1. Здравей, Адриана :) Повече от приятна изненада беше за мен първият пост, който виждам в този блог, да е на български :) А освен това, и прекрасен текст :) Аз съм еразмус в Сарагоса, ще ми бъде много приятно, ако имаш време и желание, да се запознаем, да пием по кафе :) Поздрави, Ивелина

    ResponderEliminar