sábado, 8 de noviembre de 2008

HOLANDÉS - Isabella Brown (1ºNI)


HOLANDÉS (FLAMENCO)

5000 JAAR
Isabella Brown (1ºNI)

Vijduizend jaar en ik ben nog steeds gek van jou,
je beenderen omhelzend, adem ik je geur.

Vijduizend jaar, en ik proef nog steeds je kus
aan de smaar van kussen die gegeven worden met smaak.

De lente heeft ons beschermt
met een laken van bloemen,
en in de herst met droge bladeren,
melancholie in de kleuren, melancholie.

Vijduizend jaar, en zelfs de tijd kon niet,
door de tyden heen, de passie vermijden.

En zij zullen ons vinden,
en zij zullen weten dat iemand van jou gehouden heeft,
de toekomst zal getuige zijn
hoe, met de draad der liefde
ik een eliwigheid heb geleefd… met jou.

Vijduizend jaar en ik bebehoud de herinnering
de blije gevangenschap van een huwelijksreis

Vijduizend jaar en je krijgt nog steeds mijn lichaam
als een werekd van woestijn voaar alleste doen is

Wij hebben de zomer overleefd
en aan zijn brandende wang,
en in de winter hebben wij ons beschermd
onder de schaduw van de sneeuw, onder de schaduw.

Vijfduizend jaar, en nog zoek ik naar, en nog verlies ik mijzelf
In de mysterie van de koppige liefde en zijn net.

No hay comentarios:

Publicar un comentario