sábado, 8 de noviembre de 2008

RUMANO - Marin Zoica (5º)


RUMANO


5.000 ANI
Marin Zoica (5º)

Cinci mi de ani si înca mai sunt prin oasele tale
îmbratisat de oasele tale respirana mirosul tau

Cinci mi de ani si inca ma mai situ sarutarile tale
prin savoarea sarutarilor care se dau cu savoare

Ne-a protejai primavera
cu o manta de flori
si in toamna fruiyzecor uscate
melancolia in culori, melancolia

Cinci mi de ani si un putu nici timpul
prin intermediul timpurilor sa evite pasiunea

Si ne vor regasi
si vor sti ca cineva te-a iubit
a deveni va fi martor
de cum de firul dragostei
trai o eternitate… cu tine

Cinci mi de ani si inca mai pastrez amintirea
fericita peritada a umei luni de miere

Cinci mi de ani si inca ma primesti corpul meu
ca pe o lume pustie unde total este a face

Am supravietuit verii
si afetii sale foarte calduroase
si im iarma me pastram
su umbra zadezii, sub umbra

Cinci mi de ani si inca ma cau si ma pierd
in incapatanatul mister al dragostei si retelei sale

Cinco mil años y todavía nos guardamos / el sabor del primer beso / el amor puro / donde ni el tiempo ni los años / pudo borrar esto.
Y nos encontrarán / y se darán cuenta / de que a través de los tiempos / el amor no desaparecerá.

1 comentario: