sábado, 8 de noviembre de 2008

UCRANIANO - Karina Syevalnyeva (2ºNI)


UCRANIANO

5.000 років
Karina Syevalnyeva (2ºNI)

П’ять тисяч років, а я досі до нестями кохаю тебе,
обіймаючи твої рештки, вдихаючи твій запах.

П’ять тисяч років, а мені досі знайомі твої поцілунки
смаку поцілунків, викликаних пристрастю.

Нас вкрила весна
ковдрою з квітів,
а восени з сухого листя,
меланхолія у відтінках, меланхолія.

П’ять тисяч років, але навіть час не зміг,
минаючи, уникнути пристрасті.

І нас знайдуть,
і дізнаються про те, що тебе хтось кохав,
і те, що трапилося, буде свідком того,
як, знаходячись у полоні кохання,
я прожив вічність… з тобою.

П’ять тисяч років, а я досі зберігаю спогад,
щасливий полонений медового місяця.

П’ять тисяч років, а ти досі приймаєш моє тіло,
як пустельний світ, де все створюється.

Ми пережили літо
і твою найпекучішу щоку,
і взимку нас поховають
під сніговою тінню, під тінню.

П’ять тисяч років, а я досі себе шукаю і втрачаю
у незмінній таємничості кохання і його тенетах.

No hay comentarios:

Publicar un comentario